reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Naďa Iglárová

Naďa Iglárová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Moja chyba ?

Naďa Iglárová

Moja chyba ?

Nie je opakovanie ako opakovanie. Niekedy si jednoducho nemáme ČO opakovať.

  • 8. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Čo ma nezabije, to ma posilní.

Naďa Iglárová

Čo ma nezabije, to ma posilní.

Elfrída. Už to meno bolo blbé.Keď jej ukradli kabelku na ulici, len sa smiala. Nemala tam nič, len stravné lístky.

  • 1. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ďalších 22 korún.

Naďa Iglárová

Ďalších 22 korún.

Keď električenka nestačí.

  • 14. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 39
Keď bude marec, bude dobre ...

Naďa Iglárová

Keď bude marec, bude dobre ...

Ale marec je už tu a dobre ešte nie je.

  • 6. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Vysoká?

Naďa Iglárová

Vysoká?

Talentové skúšky??? To snáď nie!

  • 5. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 323x
  • 12
reklama
Pelíšky

Naďa Iglárová

Pelíšky

V prostredí rodinných „pelíškov“ sa odohrávajú malé drámy ale i radosti každodenného života ,ktorým nechýba humor a rozprávačská elegancia.

  • 15. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Reinkarnacia

Naďa Iglárová

Reinkarnacia

Niektorý ľudia veria v nebo a peklo,iný v reinkarnáciu.Ja patrím do druhej skupiny.Nezdá sa mi pravdepodobné,že ak niekto zomrie príde pred nebeskú bránu a po posúdení sv.Petra pôjde do neba alebo do pekla

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 050x
  • 29
reklama
SkryťZatvoriť reklamu