reklama

Moja chyba ?

Nie je opakovanie ako opakovanie. Niekedy si jednoducho nemáme ČO opakovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Samozrejme, že pri mojom šťastí je hneď úvodná hodina slovenčiny opakovanie predchádzajúceho ročníka.

Nemala by som mať problém veď som sa celý rok učila.

Vymenuj 10 ľubovoľných diel, ktoré sme brali minulý rok.

Hmmm....Na západe nič nové, Traja kamaráti, Cválajúce uzly, ....

A skončila som. Po ďalšom zadaní, ktoré bolo aby sme k dielam napísali aj autorov a žáner som mala miernu depresiu, či som len zle naučená alebo nemám zopakované alebo, že proste nie som schopná si zapamätať pár vybraných  diel slovenskej literatúry.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kedže mám tento rok maturovať bojím sa otvoriť zošit z prvej triedy. To si už pravdepodobne nebudem pamätať vôbec nič, jediné na čo si viem v tejto chvíli spomenúť je tak maximálne epos o Gilgaméšovi a ani to neviem o čom presne je.

Nemusím asi hovoriť, že tento rok bude pre mňa dosť ťažký.

Zamýšľam sa ale nad tým, či je chyba vo mne( samozrejme, že v tom nie som úplne nevinne), ale či nemá na tomto mojom nevedomí po dlhých dvojmesačných prázdninách aj systém výuky na našich školách. Nehovorím, že by sa niektorí učitelia nesnažili, ale predsa, väčšinou je to na školách tak, že sa treba na písomku nabifliť a už nikoho nezaujíma, či si to študent zapamätá aj po prázdninách, alebo či bude tieto vedomosti vedieť zúžitkovať aj o pár rokov neskôr.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veď ako povedala naša profesorka matematiy včera : „ Na to čo ste sa učili minulý rok môžte kľudne zabudnúť, tento rok to nevyužijete.“ ...

(všetká česť tým školám, na ktorých to takto nefunguje)

Naďa Iglárová

Naďa Iglárová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu